Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Ερωτικό - Λένα Παππά

Είδα όνειρο, ήμουν μαζί σου πλάι στην θάλασσα
ο ήλιος έλιωνε τ
oν κόσμο
κι εσύ γελούσες φέγγοντας τις φλέβες μου
άπλωνα τ
o χέρι ετσιδά καί σ’ άγγιζα ηλεκτρισμένη
λάβα και μύρο χυνόμουν όλη
κι έρρεα προς εσένα.

Με κοίταζες κι οι θάνατοί μου όλοι πέθαιναν
κι όλα τα πράγματα πού δεν με ‘ξέραν
τραγουδούσαν τ’ όνομά μου
ριγούσα από την ηδονή
της πεταλούδας πού φτερώνει
και σκίζει το κουκούλι της
βγαίνοντας στων ανθών το φως.

Κι όπως τα όνειρα δεν έχουν λογική
σε πήρα σαν μωρό στην αγκαλιά
και σε κανάκεψα τόσο γλυκά
πού κουλουριάστηκες στα σωθικά μου
κι έγινα ἡ ευτυχισμένη σου μητέρα.

Τώρα πατώ στα νύχια μην ξυπνήσω την απουσία σου
πουθενά δεν κοιτάζω μην τυχόν και φύγει
ο μαγεμένος ύπνος απ’ τα βλέφαρά μου
και δω αδειανή, θανατωμένη την ζωή μου
και παραλοΐσω. 


Λένα Παππά 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου